Förlåt mig

Hej!
Har inte hunnit bloggat i dag vaknade vid 11
åt frukost sen åkte min familj in till stan.
Vi skulle kolla på lite kläder och annat.
Sen for vi till storheden och vi kom hem först 4
Och sen for jag och pappa och amanda till kronan och kasstade skräp
sen for vi till statiol (Stav) och sen hem.
Vi kom hem klockan 5 då packade jag lite tills i morgon
sen åt jag middag vid halv 6
sen hade jag fotbollsträning klockan 6 gick ditt
trännade till klockan 7.
Sen kom matilda till mig efter tränningen
så då fick jag skynda mig att duscha
sen for jag och matilda till candy corner och köpte lite godis.
Sen for vi till tunavallen och kollade på match
och jag kom nyss hem och nu håller jag på att packa tills i morgon.


Kommentarer
Anonym säger:

Vad heter alla killar du haft?

Svar: Orkar inte rabbla upp alla.
Mikaela

2013-03-11 | 15:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback