Planerar

Tjena!
Jag och eve har varit på aronsbadet 5 timmar
i dag.
Gissa vem vi träffade???
Tilde det är johannas bästa kompis typ
Men johanna var inte med :(
Sen när vi var på väg hem
så kom det fram en kille till mig och evelina
och frågade Han sa Kan jag få pengar???
Jag typ NEJ!!!!!!
Han sa men ni kan få en puss eller kram vi typ NEJ!
Amen han var väldigt söt,
Han gick fram till typ alla tjejer.
Jopp ;))*

På tisdag så far jag till lycksele vi ska åka bil ner dit.
Men jag kommer ändå att blogga varje dag för jag har internet
på mobilen.
Vi ska bo i stuga jag har Aldrig bott i en stuga så det kommer bli kul
Vi kommer att gå på djurparken och sen ska vi fara på något ass jävla kul bad :D
Kommer ta kort på djuren om ni vill????
Amen jag gör det iallafall!
Långt inlägg :)

Eve, Hilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback