Morbror på planet!

Tja tja bloggen!
Nu sitter jag och skypar med Evelina det är kul.
I dag på skolan hade vi bad,fysik,matte,svenska.
När vi skulle cykla till skolan så börja jag och evelina byta
cyklar sen böt lollo och eve sen hållde vi på så hela vägen.
vi böt också namn jag hette först Louise Evelina hette Mikaela och louise hette Evelina.
Sen ville jag byta namn så då hette jag Evelina och Evelina hette Mikaela och louise hette Mikaela.
Vi böt också tröjer vi hade ett linne under så vi kunde byta. Jag har inte haft min leopardtröja i dag nästan
dena dagen var lyckad.
I morgon är jag ledig,Jag ska på begravning inte så kul pricis :( ;( =(
Min morbror kommer och hälsar på oss några dagar han bor i västerås så han kommer med flygplanet.
En bild på mig när jag var Mindre!

Kommentarer
Evelina säger:

Kul att han kommer!

Du var jätte söt på bilden!

2012-05-23 | 18:09:23
Bloggadress: http://eveli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback