Julia evelina

Hejsan!
I dag har vi varit på vallen.
Jag har gjort lite läxa i dag efter vallen så följde julia evelina mig hem vi spelade dator lekte och lite annat.
Sen for eve hem för hon skulle på dans julia åt hos mig vi var på daton sen for julia hem så då gjorde jag lite av läxan men är inte klar för årkar inte göra klart den men jag får föra det i morgon efter skolan slutar halv 3 i morgon
snälla ni som läsern min blogg kna ni bara skriva en komentar om jag ska ha frågestund eller nått annat jag kommer ha en giveaway men det kommer jag berätta mer om några dagar.
Komentera snälla ni är bäst! :D
Jag längtar tills vi får snö då kan jag åka skoter med familjen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback