Super bra!!!!

Hejsan!
Dagen har varit super bra.
Vaknade i dag vid 10 jag mamma och amanda gick til någon loppis, sen så cyklade vi till barnenshus
för att amanda skulle träffa någon barbie haha ;D
Sen så åkte jag till Matilda vi for till tunavallen kollade på matcher sen så träffade vi moa moa Carolina ketam och några andra.
Jag och matilda har varit på tunavallen hela dagen i dag typ sett snygga killar haha :D
I morgon så har jag prova på 9 manna jag ska vara med med mina älskade matilda också! :)
I dag träffade jag min bästis (:
Ska inte skriva för mycket för det blir för tråkit för er läsare säkert ;)
 
Bilder från i dag :)) !!
 
Sötisen joel (:
Suddig men det är joel,oscar (:
Haha det där är jag som springer (:
Finis :)
Snyggisar ;)
Sötisar :)
Älskar dejj du är som en syster för mig <333333333
Vi har så många roliga minnen tillsammans som vi har skapat vi ska skapa många fler minnen du och jag <33
Älskar dejj du är som en syster för mig <333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback