har punka.

Hej!
Jag har typ fått punka på min cykel eller så är det lite luft vet inte.
Men i dag på skolan sista rasten så körde jag kurra gömma med dunk med några stycken och vi böt jackor så vi lurade dom när vi skulle dunka oss själva så dom säger fel namn till vissa personer.
Sen efter skolan så drog jag till efter plugget med några och hade allmänt kul sen drog jag och matti isak olle och kim, skulle vara med matti fast hon skulle till sin mamma och ja, på fredag så är det hertsö discot jag ska kanske gå.
Nu ska vi snart åka ock kolla på en jacka åt mig och sen ska vi  till dollarstore typ och sen hem och se hockeyn.
Bloggar senare i kväll :)
Isak kim olle jasmine matilda jag :)
 

Kommentarer
anonym♥ säger:

vem hade vems jacka?<333

Svar: Jag hade kims, kim hade husseins matilda hadde isak olle hade min osv
Mikaela

2013-04-22 | 10:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback