Söndag blev det inge inlägg.

Hejsan! I går så bloggade jag inte jag hann ej. Men i går så gjorde jag och Emelie och Hedvig så mycket vi var på dollar spelade Sims 3 var ute spelade fotboll. I dag så åkte deras föreldrar hem. Så på onsdag så åker jag Emelie och Hedvig buss till Umeå sen så åker jag hem på söndag kommer hem vid tre typ då. Jag kommer åka buss hem och dit med Emelie och Hedvig vi får sitta i en buss 4 timmar det kommer bli jätte kul att åka buss alla tillsammans. I dag så var vi på barnenshus och det fanns NORDIC CAP saker där jag blev as glad. Jag köpte ett läppstift och ett läppglans. I morgon åker vi till gammelstansbadhus och badar efter middagen. Nu får ni en bild det jag köpte på stan i lördags inte så mycket då jag köpte också en tröja från ginatricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback