Vad för rubirk?

 Hej!
I bland så är det svårt att komma på rubrik tycker jag.
Men i dag så har jag varit med jasmine vi var ute och fotade cyklade till dollarstore, jag tog fram min cykel i dag det känndes skönt att kunna cykla redan nu.
Sen så for vi till tunavallen där var vi med Carlos Nobel Olle Nilas Soso Marie vi körde fotboll osv.
Sen gick jag och jasmien hem för dom drog jasmine for hem efter en stund då.
Sen vid halv 7 så var jag med Soso karen Marie Olle Nilas Nobel Carlos vi var ute och ja.
I morgon så har jag träning så jag hinner inte vara med kompis då.
 
 
Nu ska ni i alla fall få bilder från helgen :) första och andra  bilden är från i veckan.
 
HAHA :D
Fan vad söta vi var<3
 
Sötnosar :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback