Lördag

Hejsan!
Jag sov ju hos Matilda i går vi såg på wallander och portkod 1321 dom är så sjukt bra.
Men vi vaknade halv 11 typ eller vet inte, sen så såg vi en skräckfilm med Filippa som hette Husk och den var faktiskt super läskig men den var super bra ni borde faktisk se den.
 
Men sen vid halv 1 åt vi frukost hahha.
Vid halv 2 drog vi ut och ja.
 
Har i alla fall varit med Matilda i dag och det var super kul.
Vi hoppade också studsmatta med Filippa och kim och byggde lite. :)
 
 
Ni får bilder sen i går då jag och Julia fotade, Ni får inte så många bilder på mig för blev inte så nöjd med alla.
 
 
Här bjuder jag på en ful bild på mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback