Maja Matilda och Julia

Hejsan!
Efter skolan så drog jag hem med Julia och Matilda vi åt Melis och så drog vi ut osv, sen så for Matilda till sin mamma och jag och Julia drog hem till mig och då kom Maja och vi såg film osv. Sen vid halv 7 så gick jag till träningen men sen så börja det åska där pricis när vi börjat men vi tränade ändå skrek då det kom blixtar och då skrattade några hahha är så Jävla rädd för åska och så gick vi och stog under ett tak dom som ville så fick resten spela fotboll fast JAG Spelade INTE fotboll för det åskade och är rädd för den haha, så jag tränade 30 min hahha. I morgon så ska vi till ormberget med skolan och göra nått eller int fan vetja.


Maja som hållde i glassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback