Ormberget

Hejsan!
Cyklade till skolan 20 över 8 vi samlades halv 9 och så cyklade vi till ormberget och då hoppade min kedja självklart, så då cyklade jag med Matilda och dom.
 
Sen när vi kom fram så skulle vi gå det gula varvet och svara på frågor osv igentligen så var jag i grupp 9  fast dom kom ju framm före mig för min kedja hoppa så fickk va med Matilda och några andra som var i grupp 11 det var mycket bättre hihi.
 
Sen så gick vi sen så börja vi gå med isak och kim så tillslut så gick
 
Jag, Matilda, Kim, Isak, Hussein, Isabella  hahahaha.
 
Sen så åt vi hamburgare och aa.
 
Vi sprang också det var hur kul som hälst för älskar att springa.
 
Vi gick ganska långt i alla fall.
 
Sen så cyklade vi tillbak till skolan halv 1 osv, sen efter skolan så var jag och Matilda med killarna å hade kul
ska gå och se i dol nu. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback