Så sjukt läskigt.

Hejsan!
Jag och Matilda å Julia sov ju i husvagnen och åt gott, vi pratade rätt mycket men det behövdes, skrattade hur mycket som hälst gud vad kul det var.
Sen klockan kvart över 3 på natten så började de låta utanför vi blev så jävla rädda och ringde Mamma och hon sa att det inte var nånting, men sen så ringde vi igen osv till slut så gick vi in och sov, vi fick sova i Mammas och pappas säng, sovde super gott i alla fall. Asså ni fattar inte hur rädda vi var vi satt i sängen helt tysta, vi vågade knappt röra oss.
Men vi inbilade säkert oss bara tror jag men det lätt som någon pratade men man hörde inte vad den sa.
Vi sommnade vid 4 i alla fall.
 
 
Sen så vaknade vi 10 av min mamma kom och väkte oss för jag skulle spela match mot Lira klovkan 10 över 12 osv, vi förlorade dock men jag gjorde i alla fall mål, stolt som FAN! :D
 
Sen så åkte vi hem, jag duschade vi åt lunch där kring 2 sen så gjorde vi inte så mycket.
For på match i gen vid 7.
 
 
 
Nu kommer bilder från i går 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback