Måste försöka

Hej!
Jag gick hem med matilda i dag då brotades vi på skojj få råka hon stöta till där vars jag har mitt örhänge så det for ut och jag hade typ var sa hon och nu så har jag inte änns fått in det ännu måste vänta till mamma kommer hem för det gör så ont när jag gör.
Plus så råkade bara matilda stöta till ett öra men sen när jag kom hem så tog jag bort från andra ögat som jag inte bordit göra.
så nu så får jag inte in den där heller jag önskar bara att man kunde backa tillbaka tiden.
 
I morgon blir det att vara med Matilda mest troligt vi hittar säkert på något kul. :)
Älskar dig otroligt mycket bby <3 kolla vad jag hålller i det var äkligt shele (stav)
man kunde inte äta det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback