Boden yeeh

Hej!
Dagen har varit super jag är i alla fall på väg hem från Boden.
Jag spelade ju match mot Boden klockan halv 10 vi förlorade men det gör ändå inget, sen så for vi till farmor och farfar så att jag kunde duscha sen så gick jag och mamma på stan det kanske kommer upp en haul video på youtube senare idag.
Jag har tänkt att börja lägga upp videos på youtube varje dag. Jag tänker lägga upp videos som handlar om smink morgon och kvälls rutin mitt rum haul videos och mycket mer, det skulle vara super snällt om du kunde prenumenera på mig på youtube för jag har bara 21 prenumeranter så får Du se vad jag gör för videos Sötunge <3
Jag heter topmodelmikaela eller så söker du på Mikaela Wik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback