dagen good

Hej!
I dag så har jag varit med Evelina vi har ätiti pannakota sminkat oss dansat lekt och mycket mer kul vi har skrattat så himmla mycket jag fick ont i magen då.
I morgon ska jag få ett nytt rum det kanske kommer en video på hur mitt rum ser ut eller en bild jag får se.
I morgon eller på tisdag så ska jag svara på frågorna från fårgestunden men mest troligt så hinner jag inte i morgon.
Jag har träning i morgon (basket)
Vi kastade också upp marshmallows i luften sen så fångade vi dom med munnen, marshmallows var ganska små :) vi tävlade ochså vem som först träffade 8 ellle ja denna dag har varit super kul :D
 
 
 
3 bilder från i dag :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback