Dagen

Hej!
Jag kom hem för en stund sen. vid 10 i elva så sprang jag till bussen där var maja och moa.
Vi åkte till stan sen så bytte vi buss för vi skulle till porsön för Maja och Moa skulle ha cherrleding (stav)träning klockan 12. men vi kom dit halv 12 så vi gick till ica och köpte maräng botten, sprutgrädde, massa godisar.
Sen så gjorde vi en tårta där inne på ica sen så kastade maja tårta i Moas ansikte men då for den på golvet och vi fick torka upp vi hade inte änns ätiti upp halva tårtan klockan 10 i 12 typ :D
Sen vid kvart i 2 så gick vi till bussen och bussmannen sa att det bara rymdes 5 så vi trängde oss in för vi ville ju inte stå och vänta tills nästa buss kom.
Sen kom vi till stan då gick vi till hm för jag skulle köpa present till Evelina sen så åkte vi hiss och vi fasnade sen så köpte vi cheesbolls (stav) och powerking sen så kom bussen.
Jag ska på kalas klockan 4 nu så måste gå snart 
 
 
 
lite bilder från dagen :)



 

Kommentarer
Louise säger:

Fastnade hissen?

2013-01-27 | 20:03:09
Maja säger:

Ja fast vi gjorde så att hissen skulle fastna..

2013-01-27 | 20:15:18
Louise säger:

Oki

2013-01-29 | 16:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback