Asså Gud

Hej!
Maja kom till mig vid 4 eller jag vet inte när men i alla fall vi var vid datorn, petade om Lule kalaset, hoppade studsmatta osvosv. Sen vid 6 eller jag vet fan inte vad klockan var så kom Maja till mig för hon skulle hem och äta då hoppade vi med vatten ballonger och vi gjorde dom super stora osv, sen skulle vi cykla till tivolit men då fick jag min huvudvärk, Maja for hem där vid 8 typ, låg i sängen flera timmar och grinade och grinade, jag har inte en vanlig huvudvärk som alla andra min kan jag ha 8 timmar innan den försvinner, jag har ont vid ögonlocket osv, sen så såg jag suddig i går också, men nu har jag vaknat vd halv 4 och är hur pigg som hälst, ska upp halv 9 i dag och se sommarlovs morgon och så jag hinner fixa mig tills jag ska till stan osv


Kommentarer
fqnqcdrsdv säger:

nphmxnjlbfmbbmpwfs, http://www.uttkbvgqiw.com xaxmhllakw

2013-07-17 | 13:46:02
Bloggadress: http://www.rrfwygxpnb.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback