Kamping med maja i morgon

Hejsan!
I morgon så ska jag fara och kampa i hem lunda det är en kamping mot piteå, Maja ska följa med vi kommer bada super mkt och bara ha det bra, Jag tar med kameran så ni får bilden lite då och då under helgen för kommer ta med datorn så kommer kunna ha internet, mycket bra :D
Jag håller på lägga upp best friends tagen med Matila nu på yt (youtube)
 
I dag så var jag ut och åt på en resturang, åt plättar yesbox sen så for vi på några affärer men köpte dock ingenting aa.
 
 
 
Ska börja packa nu och sen ser jag nu mest en film och lägger mig, alltså jag hostar svin mkt, när vi var på ica maxi i dag så hostade jag super mkt och då kollade folk på mig konstigt hahah :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback