Sovde över hos Jasmine i går

Hejsan!
I går så sovde jag över hos Jasmine vi for till stan och var med rasmus och Johan fick biljett av han så kunde åka en karusell hihi.
Men sen så for vi hem till Jasmine gud vad vi skrattade såg på fim osv. vi somnade vid halv 2 typ i alla fall jag. 
 
 
Jag vaknade halv 11 osv sen vid 11 kom mina föräldrar och hämtade mig för vi skulle fara till boden och hälsa på Farmor och Farfar osv. Vi åt på en kina resturang vi 12 eller vi tog med det till farmor och farfar och åt där osv.
 
 
Sen så for vi hem vid halv 6 sen vid 6 så for vi till donken och åt det var gott hahah.
Men ni får bilder nu från i går.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback