Wimsi bimsi

Hejsan!
I dag så har jag varit och kollat på en väska till min system kamera som jag ska köpa av min kompis nästa vecka mest troligt, då kommer det komma upp videon nästan varje dag mest troligt jag får se.
 
 
Men i dag vid 1 så cyklade jag till candy corner, möte wilma vi köpte godis, sedan for vi till Tunavallen och hade bara kul osvosv...
Sen for vi hem till mig och hoppade studsmatta, vi hoppade även med ballonger som vi fyllde med vatten, jag blev svin blöt, HAHA :D
Hon fro hem för 10 minuter sen för hon skulle till stan.
 
 
 
Jag kanske drar ut och springer i kväll med Wilma vi får se hur det blir.
 
 
 
Hahah :D
 
 

Kommentarer
Molly säger:

Fin blogg!

Svar: Tack.
Mikaela

2013-07-08 | 16:12:23
Amanda säger:

Gud vad stora ballongerna blev :)

2013-07-08 | 16:29:09
Bloggadress: http://amandabeauty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback