After

Hejsan!
I dag efter skolan så drog jag till dollarstore med Matilda Carlos Isak.
Sen så drog vi till efter plugget och hade allmänt kul vi skratta mycket grym dag.
I dag så har vi träffat våra fadder barn.
I morgon så vet jag inte vad jag ska göra slutar i alla fall halv 20 över 2 och det suger nästa torsdag så kommer dom vi känner från umeå vi ska fira påsk med dom och vi ska gå runt och påska dom är tvillingar.
Förra året så firade jag också påsk med dom vi fick 90 kr sammanlagt när vi påskade vi fick pengar för dom hade inte godis vi fick typ 2 kilo godis plus så fick vi gå skatt jack som våra mammor hadde gjort och det var as kul.
Tårtan jag maja och moa gjorde på porsön innan cheerledingen började.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback