Bra dag

Hejsan!
I går bloggade jag aldrig men efter skolan så drog jag till efter plugget och var där med mycket fint folk haha men ja, sen så drog vi till tunavallen där var jag med Anna kim marie Matilda isak hussein osvosv.. Spelade fotboll och hade allmänt kul. I dag efter skolan så drog jag och Matilda till någon affär som är bilig vet ej vad den heter menmen vi köpte godis muffins drickor och for till tunavallen och var med Isak Olle Jonathan Marie Wilma vi satt och prata och gjorde kuliga saker haha :P
Sen drog jag och Matilda hem till mig och åt glass osv vi skrattade jätte mycket för matti tycker mitt skratt låter kul hahha ni borde höra de. ;)
sen vid halv 7 så drog jag på fotbollsträning osv.
 
bilder från i går
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback