Första doppet.

Hej!
Skolan i dag var rätt chill, det kom en för fattare till våran skola och pratade om mycket roliga saker, man skrattade jätte mycket, men till lunch i dag så var det svin äcklig mat. Efter skolan så drog jag till efter plugget där grillade vi åt massa gott, spelade klubb och vann mot killarna. Efter ett tag så for jag Isak Hussein Marie Matilda Kim Olle Simon till stranden på tuna och badade solade och hade svin roligt, det var mitt första dopp i år i alla fall. Vid halv 6 for jag hem och åt och sen så for jag till Matti där hoppade vi studsmatta sen for vi till tunavallen, sen gick vi till tunaskolan och sköter smurf med Filippa och ketam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback