Grym dag med bra folk

Hejsan!
Jag for på stan med Jasmine vid halv 3 vi gick på affärer jag fick med mig ett par jeans hem och ettt läpp balsam och ett läppglans, ni får bild i morgon på allt.
Vi gick på willis (stav) för vi skulle köpa powerking men då var det åldersgräns så ja, så vi gick till nått annat ställe och köpte de, yesbox. Vi for hem vid 6 då for jag hem och åt, och sen kom Jasmine vi gick till tunavallen och osv sen gick vi hem, satt och pratade om mycket haha, Sen så kom Kim och isak så vi drog till tunavallen igen vi körde rövdunk guld silver brons hahha yes, Jag hade i alla fall en helt grym dag i dag med mycket fint folk. I morgon så ska jag vara med Jasmine vi får se vad vi hittar på, vi hittar ju allatid på någåt kul så ja, jag sover över hos henne i morgon också kommer bli nice <333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback