Måste verkligen göras om..<3

Hej!
I dag efter skolan var jag med marie kim julia matilda olle vi for till tuna stranden och badade.
 
Sen vid fyra så drog jag matti och några andra till någon avslutining som våra syskon  hade på dagiset/skolan som slutade klockan 6, efter det så for jag och mum (Matilda) till tuna strand igen och badade, å seriöst vi badade i 15 minuter det var hur varmt osm helst i vattnet vi lekte i alla fall och hade super kul, måste göras om gulliga mum. <3:*
Söt dad och mum är <3 dad (Mikaela) mum (Matilda)
dad och mum <3
Du ska veta att du är den bästa jag nånsin träffat mum, jag skulle inte kunna leva utan dig, du är min andra halva, du är så jävla underbar <3:*
Blev lite fail men skit samma <3
Hopp hopp <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback