Pinnar som är maskar :)

Hejsan!

Jag vaknade 8 i dag gjorde inte så mycket tills 11 då jag gick ut och cyklade med med Amanda yes. Sen vid 5 halv 6 typ så for jag till Matilda sen for vi till Ok (stav) köpte godis, sen efteråt for vi hem till mig och såg film åt chips åå ja gööta haha:D, Vi såg ted och den är så sjukt roligt, dom är ju åskvänner ;P
Vi snapchata med folk gjorde en dans med mig på någon internet sida och garvade i hjäl oss. <3
Sen vid 9 så följde jag Matilda hem halv vägs när vi cyklade så såg vi så jävla många pinnar på gatan där jag bor, men sen såg vi att det var maskar, sjukt vidrigt var det. 
HAHA DÖR :D Här får ni länken så kan ni se dansen http://fuldans.se/?v=lguqipprrm
Dock gamal gamal bild på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback