Rätt så chill dag

Hej!
Jag kan börja och säga att dagen har vari rätt så chill, på morgon så hade vi idrott ute, sen i slutet så spelade vi match mot 5b jag går i 5a vi spelade alltså fotboll och vann med 6-0 vi ägde :D
Men sen så efter idrotten så var vi några som var i idrotts hallen och hade de bra haha. I dag så skulle vi ha musik med en vikarie fast han kom aldrig så alla drog hem men jag Anna Hussein Isak stannade för vi skulle vänta på några i andra klasen men sen så kom våran vikarie lärare så vi hade en liten egen musik lektion jag Hussein Isak Anna vi sjöng och hade super kul.
Sen efter skolan så var jag me Isak Kim Simon yes men jag ska gå och se någon film nu så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback