Super bra helg

Hej!
I går så sov jag ju hos jasmine vi åt massa gott gjorde smoothie med björnbär hallon fil och jordgubbar den blev as god :)
Vi såg wallander vi satt och snackade om  mycket. Vi somnade typ kvart i 1.
Vi vaknade 10 i 11 , jag kollade ut och såg att det var sol vi gick typ direkt ut på balkongen (stav) det var hur varmt som helst vi fixade oss och drog till tunavallen där var vi med massa orkar inte rabbla upp alla.
Sen efter en stund drog jag och Jasmine till skokanonen för Jasmine skulle köpa nya skor efter det så köpte vi glass.
Sen så drog vi till tunavallen igen och ja sen så började min träning, Sen efter träningen så for jag hem och duschade sen så for jag och var med geis kim hussein ja.
 
 
 
Nu kommer bilder från i går och i dag
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback