Grym dag

Hej!
I går efter skolan så for jag på stan med Julia, vi åt på max och gick runt och kollade, hittade dock inget jag ville ha :(.
Men vi kom hem typ halv 6 eller ja då så hjlpte hon mig med en sak, sen så for jag hem och åt och sen vid 8 kom hon till mig vi såg idol och sen så kom Jasmine kring halv 10 kanske?, Vi satt vid darton, skypade pradade osv.
Dom sov över hos mig vi såg nån film kring 1 kommer inte i håg vad den hette då, vaknade halv 9, tidigt tidigt.
 
Dom for hem vid 11 sen vid halv 12 så for jag på max och åt och kring 1 for jag till gammelstan för hade en basketmatch , vi förlorade med 4 poäng , men det var en skit bra match. Har inte gjort så mycket i dag suttit vid darton haha.
 
Hilda jag saknar dig så mycket, tur att vi träffas på måndag så får vi prata om de dära, aa du vet ju.  hahah :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback