Hemma <3

Hejsan!
Jag spelade ju match mot Piteå vi förlorade med .., eller vet faktisk inte brukar inte hålla räkning.
Vi kom hem efter 5 nån gång har packat upp allt, ätit och hunnit duscha.
Jag ska gå och se tv för är super trött, det blir en tidigt kväll för mig. (:
 
Jag har också hunnit lägga ut en video på youtube som ni kan kolla in.
 
Min youtube kanal heter ju Mikaela wik så sök på det så får ni en godis påse.
 
I morgon så har jag två träningar och på tisdag har jag en och på onsdag så har jag match, Torsdag 2 träningar. Har hela vekcna träningar så vi får se om jag hinner lägga upp några videos på youtube.
 
 
Nu får ni bilder från i helgen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolla min min, Är hon med gul tröja. :D
 
 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback