Tre matcher

Hej!
Bloggade inte i går men a.
I går så hade jag match mot höken och vi vann, efter det for jag hem och duschade sen till stan för skulle göra en grej. När jag kom hem så gick jag och min lilla syster ut och åkte längd skidor riktigt kul ändå ;)
Men vid 5 så for jag till arcus var där med Hilda, kollade när dom spelade fotbolls match osv, det var i alla fall jätte kul. Jag kom hem halv 10 så var där 4 timmar typ. Men idag på morgonen hade jag match mot gladan den matchen vann vi också, efter matchen for jag hem och åt sen vidare till Boden, var hos farmor och farfar men vid 10 i 4 åkte vi till matchen som skulle spelas i Boden, vi förlorade'
Åt på Max innan vi åkte hem till Luleå.
Har pricis duschat och lagt mig i sägen , är Super trött. I morgon är det måndag, Jaaaaaa. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback